ponnymupparna

Alla inlägg under december 2010

Av ulrika andersson - 31 december 2010 18:06

idag red jag schanti i dressyr, hon gick sjukt bra :D Red fram i en väldigt lösgörande övning , gjorde minimala vaolter och så var hon ganska förböjd innått på volterna så att hon kom igång i bogarna, och sen när hon hade kommit bra så gjorde jag bakdelsvändningar vid varge bokstav på lång sidan och en liten volt vid C/A. efter det rejäla framridning blev hon sjukt fin att rida sen, så en mycket lyckad ridning med schanti som vanligt hehe :P

här komemr lite bilder på henne och en bild på outfiten hon hade idag :)

  

välmusklad och grann  

outfits

  

träns: minns inte vad det heter XD

pannband: falskt swarotski

sadel: någon tysk sak tror jag, special gjord för henne

lindor: showmaster

ländtäcke: showmaster

schabrak: Mia dressyr beige


  

Av ulrika andersson - 31 december 2010 12:28

Idag är det nyår och vid 4 drar jag till Sara :)


GOTT NYTT ÅR PÅ ALLA !

 

  

Av ulrika andersson - 31 december 2010 01:12

Tänkt ha en liten tävling nu när det är nyår o allt. Den som gissar rätt får en länkning. Gissa vilken placering jag fick på denna tävlingen. alltså vilken färg det är på rosetten?Denna bilden har varit med på bloggen innan i färg, en fördel för de som följer bloggen ;)


  



  

Av ulrika andersson - 30 december 2010 23:46

haha sitter och är typ halvt död framför data skärmen :P försöker fixa men ny header till bloggen :) men fixar den imorn :) men nu ska jag sova, så att man är pigg och alert imorn också,  ska fotta lite outfits på scahnti imron på ridning och skriva vad hon har på sig, men kan lika gärna skriva vad som är dyrast på henne och det är helt klart sadeln den har från början kostat 19 500 :O men vi fick köpa den för 10 000 :)


  

Av ulrika andersson - 30 december 2010 23:02

Outfit 1:

 

Dressyr

 

     


 

Outfit 2:

  

Hoppning

 

 

 

Outfit 3:

 

 

Hoppning

 

 

Outfit 4:

  

Hoppning

 

 

 

 

Av ulrika andersson - 30 december 2010 20:11

idag så joggade jag trolle lite i låg form, gjorde lite lösgörande övningar med honom, och gjorde lite skänkelvikningar lite lättjobb sådär med honom, och jag tror att han tycker att det är ganska sjönt att komma igång lite nu :) igår red jag inte någon alls, var och shoppade med mamma och syster yster i lödde istället :) är ju rea nu XD haha, men jag köpte:


en hoodtröja grå: 270 kr

skjorts: REA 99kr hade kostat 320 :O

skarfs: 30 kr :)

harems(stvas?) läggings: 200 kr :P


ja det var vad jag handlade :P


imrn ska jag rida dressyr på schanti :) ska ta ett ricktigt lösgörade pass på henne :)

  


Av ulrika andersson - 30 december 2010 19:51

Idag har jag först mockat, sen åkte vi till min mormor o morfar. Nu ligger jag här o slöar o imorgon är det nyår! :D


BTW, ganska failed igår med att sova tidigt.. vid halv 1 blev jag hungrig o åt 3 mackor ;)

 

  

 

(ev blir det lite olika outfits på Kolle ikväll. Fotar o lägger ut här isf:)

Av ulrika andersson - 29 december 2010 20:11

  


Diss till suddiga bilder :(



  

Presentation


Vi är två sattsande ryttare som kämpar för att nå toppen:)

Skriv något till oss :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du som läser bloggen?
 Dressyrryttare?
 Hoppryttare?
 Fälttävlandsryttare?
 Ingen ryttare?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogger fy :)


Ovido - Quiz & Flashcards